piątek, 29 sierpnia 2014

Wyjazd ze znajomymi

Podczas organizacji wakacji dla rodziców, samej zachciało mi się gdzieś wyjechać. Zwłaszcza, że jeszcze nigdzie nie byłam w tym sezonie. Zadzwoniłam do moich trzech najbliższych koleżanek i zapytałam czy byłyby chętne na kilkudniowy wyjazd do Świnoujścia. Wszystkie podchwyciły temat i powiedziały, że bardzo chętnie wyjadą, by oderwać się choć na trochę od codziennych spraw. Tak więc ponownie zaczęłam przeglądać internet w poszukiwaniu jakiegoś miejsca, w którym mogłybyśmy się zatrzymać. Tym razem jednak sprawa była prostsza, ponieważ wymagania były mniejsze. W końcu chodziło o nocleg dla mnie i moich znajomych. Tak naprawdę przede wszystkim zależało nam na tym, żeby nocleg był tani i niezbyt mocno oddalony od plaży.

Udało mi się znaleźć fajne miejsce, które było wolne w wybranym przez nas terminie, pokoje na zdjęciach wyglądały naprawdę przyzwoicie. Z opisu wynikało, że do plaży głównej idzie się 10 minut, co wydawało się naprawdę świetne, choć ja zawsze i tak dodaję trochę więcej czasu, niż jest podane na stronie, ponieważ właściciele kwater lubią nieco przekłamywać w tych kwestiach. No i druga kwestia, na której nam zależało, było tanio. Świetne miejsce na spędzenie długiego weekendu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz