czwartek, 28 sierpnia 2014

Poszukiwań ciąg dalszy

Wpis ten będzie kontynuacją poprzedniego, obiecałam bowiem dokończyć historię związaną z organizacją wakacji dla moich rodziców. Tak więc nieco już zrezygnowana poszukiwaniami zdecydowałam się zerknąć na ofertę hoteli. Obawiałam się, że ceny będą kosmiczne, jednak hotele w Kołobrzegu, od których zaczęłam, oferowały całkiem przystępne koszty noclegu. Wybrałam Kołobrzeg, ponieważ moi rodzice byli tam kiedyś na wczasach i zawsze bardzo miło wspominali ten wyjazd. Poza tym, słyszałam, że jest tam najzdrowsze powietrze.




Ostatecznie wybrałam hotel, który był położony przy parku, ale jednocześnie niezbyt daleko od plaży. Co prawda nie przy plaży głównej, ale uznałam, że rodzice i tak nie będą chcieli korzystać z tej bardzo zatłoczonej. W razie czego mieli do dyspozycji park, gdzie mogli spacerować. Miejsce idealne, w końcu! Chyba nigdy jeszcze aż tak bardzo się nie naszukałam i nie poświęciłam tyle czasu na poszukiwanie samego noclegu. Najważniejsze jednak, że nie był to byle jaki nocleg, a wybrany specjalnie z myślą o nich. Moje sumienie było spokojne, ale radość przyszła tak naprawdę dopiero wtedy, gdy rodzice wrócili z wakacji i byli zachwyceni. Dziękowali mi i bardzo chwalili hotel, który dla nich wybrałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz