środa, 27 sierpnia 2014

Planowanie wakacji dla rodziców

Witajcie, sporo podróżuję, zarówno służbowo, jak i prywatnie, dlatego postanowiłam w pewien sposób udokumentować te podróże i temu właśnie służyć ma ten blog.


Wpisy zacznę od opisania moich poszukiwań ośrodka wypoczynkowego nad morzem. Miesiąc temu postanowiłam zrobić prezent moim rodzicom i zafundować im wakacje. Skłonił mnie do tego głównie fakt, że dawno nigdzie nie wyjeżdżali, a nigdy nie myśleli za bardzo o sobie. Zdecydowałam więc, że załatwię wszystko za nich i zrobię im niespodziankę. Zaczęłam więc szukać odpowiedniego noclegu, co było dość problematyczne dla mnie, bo uznałam, że kwatera odpowiednia dla mnie, niekoniecznie będzie spełniać oczekiwania rodziców, którzy bądź co bądź, zwracają uwagę na nieco inne aspekty i kwestie. Pomyślałam, że nocleg w hotelu będzie raczej drogi, tak więc pojawiła się myśl, że najodpowiedniejszy będzie ośrodek wypoczynkowy, których nad morzem jest przecież sporo. Jak się okazało, chyba jednak nie tak sporo jak sądziłam, ponieważ tydzień poświęciłam na wertowanie internetu, ale nie mogłam znaleźć miejsca, które w pełni by mnie satysfakcjonowało. W końcu, nieco już zrezygnowana, zaczęłam obmyślać jakieś inne rozwiązanie. Ale o tym opiszę Wam już w kolejnym wpisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz